close
前排聽香港電台既「有冇搞錯!」,主持特登係農曆七月份開左個topic講(以為古怪野?唔係!),反傳統咁比小六升中一的牛仔為自己的青春留一點餘地。希望佢地打上來同自己暗戀或將要分開的男朋友或女朋友仔,表個白。

就系呢個時候,唔係有古怪事~佢就講左句好熱血的說話:「有一些事情你現在不做,你一輩子也不會做到。」嗯~你覺得呢?系係咪真系咁樣?

所以,我就打左比嫲嫲,


我:喂?嫲嫲呀?我系梓~晴~呀!
(中氣)
嫲:哦?梓晴呀?咩事呀?(沙沙雜音:鋼琴、細路、大人)

我:嘩!咁嘈0既?我再打過嚟呀~

嫲:下?唔洗!等我打比你得啦!

收左線後,我係到擔心:阿嫲屋企電話壞壞地,好似都用咗成廿年囉~

我:冇呀~嫲嫲呀,我想約你星期日飲茶呀,得唔得呀?

嫲:下?點解既?星期六唔得咩?(平日佢係星期六飲)

我:我知道,但家姐只有星期日得,佢番工。

嫲:我~明~白~

我:嗯… …咁我地上黎嚟囉!冇問題~就你!總之就一齊食餐飯!

嫲:好呀好呀!上黎嚟呀?咁你帶埋個車仔上黎wo~

我:我知我知~你有補酒嘛~

嫲:總有呀~你唔洗買餸或者斬料上嚟啦~呢啲野交比嫲嫲~你地負責食得啦!

呢年,嫲嫲開始將佢多年以來醃埋、儲埋既的咸柑桔同大補酒分比孫仔女。嫲嫲,我好開心係由我打去約你食飯~ 以前我好怕同嫲嫲傾計,人愈大就知道屋企人有幾好,因為佢地真系好可愛。

**抱歉!由於本人去年缺乏時間觀念,《二口一二》系列發佈時間不明,本篇大概是2012年9月頭發佈**

arrow
arrow
    全站熱搜

    叫我第二名 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()