close

單複

純雜

「通紅有氣無力地問碎碎唸:『讀書究竟係為咗咩?』

爸,當時的我也跟著眼紅起來。那時正值《那些年》熱播時期,女主角有句說話:人生本來就有很多事,是徒勞無功的啊。』完場後有個同伴眼濕濕,然後無奈,大家都好似細路女般哭訴著。

因為半年之後就是「公開(盒)士」了。

喂!今日lunch後我地會練speaking,你嚟唔嚟呀?

朝早早啲番嚟,七點搭三,約咗Miss,遲到請飲嘢~

聽日要帶Data File(英文聆聽之用),冇帶又比Miss鬧啦!

死啦...... 點算?未温chem,你有冇温呀?

總有兩個字就食飯,嘢!一陣幫我拎嘢,我霸位。

唉~食完飯又想訓,但要做綜合(中文綜合能力試卷五)...

Zzz zzZ

咪訓啦,岩先校長行過!

中六日子就是打仗般,到頭來忙個屁,哈!讀書究竟係為咗乜?我和同伴都一向少理,時間根本不容許我們停下來思考

即使有,都用來處理較急切的補眠行動;即使有,也寧願花在面書和MSN上;即使有,與屋企人嗌交都花光我整個下午;

我只是一隻白老鼠罷了,只求考好「公開(盒)士」,想做好一件事點解咁難

arrow
arrow
    全站熱搜

    叫我第二名 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()